Till senaste kommentaren

Skillnad på AKM6231 och AKM 6230?

Jag funderade kring beteckningen akm6231 som också är en produkt som ni säljer. Vad är skillnaden mot 6230?
Anders

Kommentarer

  • Hej Anders, tack för ditt meddelande.

    Det är inte helt lätt att veta skillnaden på detta såklart!

    AKM 6231 är ett paket där även blendern ingår som vissa återförsäljare har. I övrigt är det samma maskin och tillbehör som ingår som när du köper en AKM 6230. För att vara säker på att du köper den nyaste modellen av Assistent Original så kan du titta på motorstyrka, den senaste modell har en motor på 1500 watt.

    Önskar dig en fortsatt fin dag,


    Mikaela Digital Communication
  • Lyckats få 3st AKM 6230 i kundvagnen.Hur ta blort 2?
    Corfitz Grönvall
  • Hej, tack för ditt medddelande. 

    Om detta gäller vår webshop så klickar du först på Kundkorgen och sedan på "Visa Varukorg"


    Därefter så klickar du på pilen nedåt så att antalet ändras till 1. Och klicka därefter på "Uppdatera Varukorg" 

    Mikaela Digital Communication
  • Hej, dags för Janssons Frestelse, skulle vi strimla potatis och lök men vår AKM6230. Snopna stod vi där med en maskin som inte ville starta. Senast använde vi den för julbaket för ett par veckor sedan och den fungerade perfekt. Finns det någon standardåtgärd för att rätta till felet eller måste vi lämna in den!
    Hälsningar
    Annik
    Annika Daveby-Karlqvist
  • Hej Annika, tack för ditt meddelande.

    Åh nej, vad tråkigt att höra!
    Det jag brukar rekommendera är att se till så att strömkabeln inte glappar, samt att den verkligen sitter i ordentligt. Vi har haft några sådana fall där man inte kopplat in den ordentligt. Sedan rekommenderar jag att testa i några olika uttag.

    Om maskinen fortfarande inte startar ber jag dig att registrera ärendet här: https://www.serviceinfo.se/service/sv/Consumer/Registration/Step1?UserGroupId=88&CustomerCountry=SE så kommer vi återkomma till dig för att ta in den för reparation hos oss.

    Fortsatt fin dag,
    Mikaela Digital Communication

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.